STRONY INTERNETOWEJ „DROGADOGALILEI.PL”
DEFINICJE
Strona internetowa – www.drogadogalilei.pl
Właściciel – podmiot będącym prawnym właścicielem strony internetowej
Administrator – podmiot administrujący udostępnionymi usługami na stronie internetowej
I. WŁAŚCICIEL/ ADMINISTRATOR
- Właścicielem i Administratorem (dalej zwanym Administratorem) strony internetowej „www.drogadogalilei.pl” (zwanej dalej „Stroną”) jest Daniel Kozłowski z siedzibą przy Wolności 29A, 09-100 Płońsk, NIP: 567-149-91-53, REGON 015656022 (zwany dalej „Administratorem”).
- Treść, informacje i inne usługi prezentowane na niniejszej stronie zostały przeznaczone wyłącznie dla osób znajdujących się w Polsce.
- Administrator świadczy swoje usługi na podstawie niniejszego Regulaminu, a wejście na tę stronę i korzystanie z zawartości na niej umieszczonych jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszej informacji prawnej. Użytkownik nie wyrażający zgody na przestrzeganie postanowień niniejszej informacji, proszony jest o opuszczenie niniejszej strony internetowej.
- Regulamin jest wiążący dla odwiedzającego Stronę bez konieczności zawierania odrębnej umowy.
II. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Wszelkie prawa autorskie oraz prawa do znaków towarowych przysługujące w odniesieniu do wszelkich tekstów, ilustracji, zdjęć, dźwięków, innych materiałów umieszczonych na stronie oraz prawa do własności intelektualnej stanowią własność Administratora lub objęte są zezwoleniem na ich wykorzystywanie.
- Bez uprzedniej zgody właściciela, użytkownik nie może:
- wykorzystywać (kopii/części) niniejszej strony internetowej lub jakichkolwiek elementów zawartych w jej treści w celach komercyjnych;
- modyfikować (części) niniejszej strony internetowej ani włączać jej treści do innych opracowań (takich jak dokumenty papierowe, blogi lub strony internetowe osób trzecich).
III. USŁUGI
- Administrator świadczy w ramach niniejszej strony internetowej usługi:
a) wyświetlania treści i informacji o usługach własnych, zespołu i o jego doświadczeniu,
b) umożliwienia nawiązania kontaktu poprzez umieszczony formularz kontaktowy z Administratorem i jego pracownikami.
c) umożliwienia zarezerwowania terminu usług oraz usług online, świadczonych przez Administratora i jego pracowników.
- Dostęp do usług Strony jest bezpłatny.
- Rejestracja konta jest bezpłatna.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia opłat od dowolnych usług świadczonych w ramach Strony i jednocześnie zobowiązuje się uprzednio poinformować o zmianach oraz uzyskać wyraźną akceptację odwiedzającego Stronę dla wprowadzenia tych opłat.
- Usługi świadczone są osobom, które wyrażają zgodę na kontakt z Administratorem i jego pracownikami oraz respektują niniejszy regulamin.
- Usługi świadczone są w dwojaki sposób: stacjonarnie w siedzibie firmy lub online (poprzez Skype) z siedziby firmy Administratora.
- Z usług mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych, wymagana jest obecność lub pisemna zgoda opiekuna prawnego.
- Usługa na rzecz osób niepełnoletnich świadczona jest po spotkaniu z rodzicami oraz po uzyskaniu pisemnej zgody od rodzica/ opiekuna prawnego.
- Usługi są odpłatne zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie. Jeśli klient nie opłacił wizyty wcześniej, zobowiązany jest uiścić ją zaraz po jej zakończeniu.
- Usługodawca ma prawo odmówić świadczenia usług osobom, które zgłaszają żądania niemożliwe do zrealizowania lub szkodliwe dla siebie i/lub otoczenia. Dotyczy to również sytuacji, kiedy Usługodawca uznaje, że nie może rzetelnie świadczyć usług na rzecz danej osoby (powody mogą mieć charakter osobisty lub zawodowy).
- Usługodawca ma prawo odmówić świadczenia usługi osobie, która naraża dobro osobiste usługodawcy, jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających lub jest agresywna. W takim wypadku usługodawca zastrzega sobie prawo do wezwania policji.
- Usługodawca zapewnia pełną poufność wszystkich informacji pochodzących ze spotkań, a także samego faktu korzystania z usług wobec osób trzecich. Wyjątkiem jest sytuacja zagrożenia życia lub zdrowia albo sytuacje określone prawem. Współpracując z innymi specjalistami, np. psychiatrą, usługodawca udostępnia tylko niezbędne informacje, za wiedzą danej osoby.
- W stanach zagrożenia zdrowia i życia klienta lub innych osób Usługodawca ma prawo zatrzymać klienta w siedzibie firmy i wezwać służby ratownicze, co jest zgodne z Ustawą o Ochronie Zdrowia Psychicznego z dnia 19.08.94 r.
IV. WARUNKI TECHNICZNE
- Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia usług w związku z modernizacją lub przebudową Strony albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego, w oparciu o który działa Strona.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu usług, z przyczyn niezależnych od usługodawcy, w tym z przyczyn technicznych ujawnionych po stronie klienta.
- Świadczenie Usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Skype jest uwarunkowane spełnieniem przez Usługobiorcę minimalnych wymagań technicznych w postaci:
- korzystania z komputera z procesorem dwurdzeniowym lub szybszym oraz kamerą internetową, słuchawkami i mikrofonem lub alternatywnie z telefonu lub tabletu wyposażonego w kamerę i mikrofon,
- posiadania szybkiego łącza internetowego – minimum 512 kb/s (wysyłanie i pobieranie),
- posiadania indywidualnego konta w aplikacji Skype,
- zapewnienie warunków do swobodnej rozmowy, bez obecności osób trzecich,
- standardową przeglądarkę internetową z obsługą cookies,
- posiadanie konta e-mail – dla niektórych z usług, wymagających podania adresu.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Usługobiorca, a które uniemożliwiają Usługobiorcy korzystanie z Usług. W przypadku uniemożliwienia prawidłowego wykonania świadczenia z przyczyn technicznych nie leżących po stronie Usługodawcy, Usługobiorcy nie przysługują względem Usługodawcy jakiekolwiek roszczenia, w tym w szczególności roszczenie zwrotu uiszczonej płatności.
V. REKLAMACJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Administrator dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jej funkcjonowaniem.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Strony i świadczonymi na niej usługami powinny być:
- pisemne i zawierać: imię, nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji Użytkownika oraz uzasadnienie reklamacji;
- reklamacja musi być złożona na piśmie w ciągu 14 dni od daty wykonania usługi
- przesłane listem poleconym na adres Administratora: 09-100 Płońsk, ul. Wolności 29A
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Administratora w terminie 30 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności na zasadach przewidzianych w Rozdziale 3 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za treść informacji i opinii przekazywanych przez odwiedzających Stronę.
- Wszelkie umieszczone na Stronie materiały i informacje nie są objęte gwarancją Administratora co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
VI. UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI
Użytkownik niniejszej strony internetowej, udostępnia informacje w tym głównie dane osobowe oraz treść przesyłanej wiadomości, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie ich względem określonych potrzeb Administratora Danych, które określone są w miejscu zbierania wskazanych informacji oraz w zamieszczonej na Stronie polityce prywatności.
VII. DANE OSOBOWE
- Administrator zbiera od Użytkowników korzystających z niektórych usług udostępnionych na niniejszej stronie www (np. formularz kontaktowy, formularz aplikacyjny) następujące dane:
- Imię i Nazwisko / Nazwa Podmiotu
- Numer telefonu / adres e-mail
- Użytkownik korzystający z usług udostępnionych na stronie internetowej zawsze proszony jest o zapoznanie się z celem zbierania danych oraz polityką prywatności zamieszczoną na Stronie. Za każdym razem użytkownik korzystający ze wskazanych usług poproszony jest o złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z polityką prywatności poprzez za znacznie checkboxa, co jest równoznaczne z akceptacją postanowień umieszczonych w polityce prywatności w zakresie obowiązku informacyjnego Administratora Danych względem osoby, której dane przetwarza. Brak wyraźnego złożenia wskazanego oświadczenia uniemożliwi użytkownikowi skorzystanie z wskazanych usług strony internetowej.
VIII. METODY PŁATNOŚCI
- Dostępne są następujące formy płatności za zamówienie: przelew tradycyjny, płatności online.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest serwis Przelewy24.
- Do płatności online zalicza się szybki przelew internetowy, BLIK oraz opłatę za pomocą karty płatniczej/kredytowej.
Honorowane karty płatnicze to: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na koncie operatora – Przelewy24.
- W przypadku płatności z użyciem karty płatniczej czas realizacji następuje bezpośrednio po zaksięgowaniu środków.
IX. REZERWACJA I ANULOWANIE
- Rezerwacje usług, realizowanych przez Administratora i jego pracowników, mogą być dokonywane telefonicznie, przez formularz kontaktowy a także na stronie internetowej. Rezerwacje na stronie internetowej dokonywane są z wyprzedzeniem od 3 godzin do 30 dni przez rozpoczęciem wizyty.
- Wszystkie rezerwacje usług realizowanych w formie online wymagają przedpłaty całości kosztów usługi. Rezerwacje usług składane w siedzibie firmy Administratora, dokonywane telefoniczne lub drogą mailową, mogą być opłacone na miejscu w siedzibie firmy Administratora.
- Rezerwacje dokonywane przez stronę internetową oraz opłacone z góry mogą być zmieniane oraz anulowane przez klienta najpóźniej 48 godziny przed rozpoczęciem wizyty. W przypadku usług odwołanych z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzinnym, klient otrzyma zwrot 50% poniesionych kosztów usługi. Nieobecność klienta na umówionej wizycie lub odwołanie jej w tym samym dniu skutkuje utratą poniesionych kosztów.
- Usługobiorcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy długoterminowej, tj. zarezerwowanie i opłacenie więcej niż 3 wizyt następujących po sobie, w terminie 7 dni od jej zamówienia. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga strona mogła się z nim zapoznać nie później niż przed terminem rozpoczęcia świadczenia Usługi i przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ewa.kozlowska@drogadogalilei.pl. W przypadku prawidłowego wykonania prawa odstąpienia, Umowa uważana jest za niezawartą, a Usługobiorcy przysługuje roszczenie o zwrot uiszczonej na rzecz Umowy opłaty. Usługobiorca nie może odstąpić od Umowy od momentu rozpoczęcia świadczenia Usługi długoterminowej.
X. USTALENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego.
- Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających ze świadczenia Usług jest sąd właściwy dla siedziby użytkownika.
- Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu po uprzednim poinformowaniu odwiedzających Stronę o takiej zmianie.
- Regulamin dostępny jest na Stronie oraz w wersji papierowej w siedzibie Administratora.
- Niniejsza informacja prawna oraz korzystanie z niniejszej strony internetowej przez osoby ją odwiedzające podlegają przepisom prawa Polskiego.
XI. KONTAKT
W przypadku pytań lub skarg dotyczących niniejszej strony internetowej, prosimy o kierowanie korespondencji:
- w formie elektronicznej na adres e-mail: ewa.kozlowska@drogadogalilei.pl
- w formie tradycyjnej na adres firmy: 09-100 Płońsk, ul. Wolności 29A
Dokument został spisany dnia 31.07.2020 r.